W związku ze wspólną inicjatywą ARiMR i Posła na Sejm RP Pani Agnieszki Soin – Przewodniczącej Parlamentarnego Zespołu ds. Rozwoju i Wsparcia Przedsiębiorstw, zapraszamy Koła Gospodyń Wiejskich do wzięcia udziału w szkoleniu online w aplikacji ZOOM dotyczącym zagadnień z zakresu działalności KGW.
Podczas szkolenia poruszone zostaną m. in. takie tematy jak warunki prowadzenia uproszczonej ewidencji, podatki w KGW, kasa fiskalna, dokumentowanie sprzedaży, podleganie opodatkowaniu a płacenie podatku, koszty podatkowe, zwolnienia z podatku, darowizny dla KGW, prowadzenie uproszczonej ewidencji kosztów i przychodów, dokumenty księgowe, wypełnianie CIT i załączników.
Szkolenie składać się będzie z pięciu trzygodzinnych spotkań w określony dzień tygodnia dla każdej z trzech planowanych grup (tj. we wtorki, środy lub czwartki) w godzinach popołudniowych, począwszy od 6 lipca do 5 sierpnia.
Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesłać do właściwego miejscowo biura powiatowego.
W związku z ograniczoną liczbą miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
Tu można pobrać Formularz zgłoszeniowy – szkolenie KGW, który wypełniony można przesyłać również na adres malgorzata.wasilewska@arimr.gov.pl
Zgłoszeń można dokonywać również drogą telefoniczną, kontaktując się z Biurem Powiatowym ARiMR w terminie do 05.07.2021 r.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ dla KGW
Zajęcia będą odbywać się w 3 grupach, zgodnie z poniżej wskazanymi terminami. Godzina rozpoczęcia zajęć jest stała – – 17:30.
Należy w zgłoszeniu wskazać wybraną grupę.
- Dzień I – 3 godziny
Ustawa o KGW, statut i cele statutowe, warunki prowadzenia uproszczonej ewidencji
Terminy: 1 grupa – 06.07.2021 r.(wtorek)
2 grupa – 07.07.2021 r.(środa)
3 grupa – 08.07.2021 r.(czwartek)
- Dzień II – 3 godziny
Podatki w KGW, kasa fiskalna, dokumentowanie sprzedaży, podatek dochodowy od osób prawnych, podleganie opodatkowaniu a płacenie podatku, koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu i koszty niestanowiące uzyskania przychodu, zwolnienia z podatku, darowizna dla KGW
Terminy: 1 grupa – 13.07.2021 r. (wtorek)
2 grupa – 14.07.2021 r.(środa)
3 grupa – 15.07.2021 r.(czwartek)
- Dzień III – 3 godziny
Prowadzenie uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów
Terminy: 1 grupa – 20.07.2021 r. (wtorek)
2 grupa – 21.07.2021 r.(środa)
3 grupa – 22.07.2021 r.(czwartek)
- Dzień IV – 3 godziny
Dokumenty księgowe, księgowanie dokumentów w ZPiK oraz ZPK
Terminy: 1 grupa – 27.07.2021 r. (wtorek)
2 grupa – 28.07.2021 r.(środa)
3 grupa – 29.07.2021 r.(czwartek)
- Dzień V – 3 godziny
Wypełnianie CIT oraz załączników
Terminy: 1 grupa – 03.08.2021 r. (wtorek)
2 grupa – 04.08.2021 r.(środa)
3 grupa – 05.08.2021 r.(czwartek)